Search




Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 10
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry Sokolova, L.V.; Veriasova, G.M.; Sokolov, O.Y. Article 755677561 1006590682
2014 Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association Sowier-Kasprzyk, I. Article -188246050 -1304154578
2014 Системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів Афанасьєва, О.П. Article -229001471 54577092
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 240819060 249776982
2014 Future development of focus group method in marketing system Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Fomenko, D.V. Article 1146170125 -84589857
2014 Gamification as a new trend in marketing Widawska-Stanisz, A. Article -1022474676 -199820919
2014 Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг Жарська, І.О. Article -685234732 974996195
2014 Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company Agnieszka, W.-S. Article 629530116 1366193284
2014 Characteristics of marketing of industrial innovations in the region Zabarna, E.M. -1721547846 2074271400
2014 The development of internet advertisement in Poland throughout recent years Kisiolek, A. Article 1440167295 -1162891694